Δείτε τα θέματα εδώ: Θέματα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΗ
ΘΕΜΑ Α
Α1.
α. ΣΩΣΤΟ
β. ΣΩΣΤΟ
γ. ΣΩΣΤΟ
δ. ΛΑΘΟΣ
ε. ΛΑΘΟΣ
στ. ΣΩΣΤΟ
Α2. δ
Α3. γ
Α4. α
Α5. Σελ. 151 σχολικού βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Υπερφόρτωση. Ο μεγάλος
όγκος πληροφοριών που δέχεται καθημερινά… η αποφυγή πληροφοριών.»
ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
ΘΕΜΑ Β
Β1. α.
1 - Α
2 - Β
3 - Α
4 - Β
5 - Α
Β1. β. Σελ. 125 σχολικού βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Η δύναμη της αναφοράς
(προτύπου). Είναι γεγονός ότι τα άτομα… ο έλεγχος των μηχανισμών με τους
οποίους αυτές μεταβιβάζονται.»
Β2. α. Σελ. 32-33 βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Λειτουργία προμηθειών. Αφορά τις
ενέργειες που πρέπει να γίνουν… για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μιας
επιχείρησης ή ενός οργανισμού. »
Β2. β. Σελ. 28-29 σχολικού βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Όπως κάθε οργάνωση, έτσι
και η επιχείρηση… τη διεπιστημονική
προσέγγιση των ζητημάτων της διοίκησής τους.»
Β3. α. Σελ. 137 σχολικού βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Τα πλεονεκτήματα και τα
θετικά αποτελέσματα των ομάδων… υπάρχει συμβιβασμός και επικρατεί η
πλειοψηφία.»
Β3. β. Σελ. 137 σχολικού βιβλίου (προηγ. έκδοση): «Ιδιαίτερα αρνητικό
χαρακτηριστικό είναι αυτό το οποίο αποκαλείται “ομαδική σκέψη”… με τα οποία
κανείς δε θα συμφωνούσε ως άτομο εκτός ομάδας.»
Σχολιασμός Θεμάτων
- Τα
θέματα ήταν βατά και σαφώς διατυπωμένα. Μικρή εξαίρεση αποτελεί το Β3-α, όπου λογικά έτσι όπως είναι διατυπωμένο δεν ήθελε και την εισαγωγή της αντίστοιχης ερώτησης.
- Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα και
προσέγγισαν εύκολα το άριστα.
- Δεν υπήρχε κάποια "καμμένη" ερώτηση (πχ. από εισαγωγή) ή κάποια που τη λες αντι-SOS.
- Τα θέματα είχαν μεγάλη διασπορά καθώς κάλυπταν περίπου το 85% της ύλης.
- Δεν έπεσε θέμα ανάπτυξης από 2ο κεφάλαιο μετά από 2 σερί έτη. Υπήρχαν όμως αρκετές ερωτήσεις Σ/Λ+Π/Ε από το κεφάλαιο αυτό.
- Θέμα από "επικοινωνία" για 5 σερί χρονιά! Επιπρόσθετα υπήρχαν και 3 ερωτήσεις Σ/Λ+Π/Ε από την ενότητα αυτή. Σημειωτέο πως δύο φορές έχει πέσει εμπόδιο τα τελευταία 5 έτη και αυτό ήταν αμφότερες η "υπερφόρτωση" (δε σας χάλασε η "αλέκα" έτσι;)
- Υπήρχε ερώτηση ανάπτυξης από τις επιχειρησιακές λειτουργίες (λειτουργία προμηθειών) καθώς και Σ-Λ από την ίδια ενότητα. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και από την ενότητα της ηγεσίας με ανάπτυξης, Σ/Λ και αντιστοίχισης.
- Δεν έπεσε τίποτα από "περιβάλλον" (παρ. 1.4) και "παρακίνηση" (παρ. 3.3.2.).
- Κάποιοι μαθητές δεν ανέφεραν στο θέμα Β2.β. τη συστημική προσέγγιση των επιχειρήσεων.
Κατανομή μορίων
[Κλειστού τύπου + Ανάπτυξης = Σύνολο]
1.2. (επιχείρηση) - Μονάδες 0 + 10 = 10
1.3. (λειτουργίες) - Μονάδες 4 + 11 = 15
1.4. (περιβάλλον) - Μονάδες 0
1.5. (στόχοι) - Μονάδες 6 + 0 = 6
2.2.(management) - Μονάδες 14 +0 = 14
3.3.1. (ηγεσία) - Μονάδες 9 + 8 = 17
3.3.2. (παρακίνηση) - Μονάδες 0
3.3.3. (ομάδες) - Μονάδες 0 + 16 = 16
3.3.1. (επικοινωνία) - Μονάδες 14 + 8 = 22
Επιμέλεια Απαντήσεων - Σχολιασμός Θεμάτων
Λ.Μυλωνάς - Οικονομολόγος Εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου